כתמי עור בפנים

כתמי עור בפנים – ממה הם נגרמים ואיך לטפל בהם
היווצרות של כתמי עור בפנים, כמו גם כתמים בעור הגוף בכלל, היא אחת הבעיות המטרידות נשים וגברים כאחד. מדובר בכתמים הנוצרים בעור הגוף, מסיבות שונות. הכתמים הללו מהווים מטרד אסתטי, אף שאין בהם סכנה בריאותית של ממש.

המקצוענים של קליניקה ליליאן רויטמן מטפלים ביעילות בכתמים כאמור. בנוסף, ניתן לקבל טיפולים שונים, דוגמת מזותרפיה בחולון, טיפול שהמטרה שלו הפחתת כאבים ואחוזי ההצלחה שלו גבוהים. מהם בדיוק כתמי עור? מה גורם לכתמים כאלה? כיצד ניתן לטפל בהם ביעילות? כל התשובות – בשורות להלן.

כתמי עור בפנים ושיזוף
התחביב הנפוץ ביותר בישראל הוא השיזוף. כל עוד הדבר מתבצע במשורה, הוא אפילו בסדר. אבל יש אנשים שהשיזוף יוצר אצלם בעיות בלתי צפויות, שאחת מהן היא היווצרות כתמים בעור הגוף. כתמים כאלה כשמם כן הם – נקודות כהות על רקע עור בהיר.

אנטי-אייג'ינג

חשוב להדגיש כי כתמים כאמור אינם מהווים בעיה רפואית. יש יותר מגורם אחד לכתמים כאלה, אבל העיקרי שבהם הוא פיגמנטציה בעקבות שיזוף או חשיפה ממושכת לאור השמש. חשיפה כזאת יכולה להיגרם גם כחלק מאורח חיים או עיסוק, הכוללים שהייה ממושכת וחשיפה לקרני השמש.  

כתמים בעור הגוף ואיך מטפלים בהם
כתמי עור בפנים כתוצאה מפיגמנטציה ניתנים לטיפול במספר שיטות, הכוללות שימוש בלייזר ועשויות להיות יעילות ביותר. בנוסף, קיימים טיפולי פילינג עמוק, המבוצעים על ידי רופאים בלבד, בדומה לטיפולי מזותרפיה ברחובות הדורשים טיפול מקצועי. טיפול נוסף שהיעילות שלו גבוהה, הינו החדרת חמצן טהור לתוך העור, באזורים הנגועים. החמצן משנה את הגוון של העור, בדיוק באותה הצורה שהוא יכול לשנות גוון של שיער. הטיפול הזה, אם הוא מבוצע על ידי מקצוענים, יכול להיות מוצלח מאד ולהעלים את הכתמים.

המטפלים של קליניקה ליליאן רויטמן עוסקים במגוון תחומים, החל בהסרת  כתמי עור בפנים וכלה בביצוע טיפולי מזותרפיה ברחובות או טיפולים מקבילים ואיכותיים של מזותרפיה בחולון. הטיפולים כאמור מסייעים מבחינה אסתטית ובריאותית כאחת. בנוסף, ניתן לקבל עוד מגוון רחב של טיפולים קוסמטיים ובריאותיים. כדאי ליצור  קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב לשיפור האסתטיקה והמראה, יחד עם ההרגשה שלך.

דילוג לתוכן